Strona główna -> ZESPÓŁ SZKÓŁ -> PODSTAWÓWKA 4-6
         IMIENINY:
 Tam rzadko zaglądamy, a szkoda...2017-06-02

31 maja o godzinie szóstej wyjechaliśmy na klasową wycieczkę z naszą wychowawczynią panią Bortniak i panią Piosik. W autobusie było bardzo fajnie i śmiesznie.

Najpierw pojechaliśmy do Sztolni Czarnego Pstrąga. Płynęliśmy łódkami w wodnym tunelu, który znajdował się pod ziemią. Po tej przygodzie pojechaliśmy do Kopalni Srebra. Najpierw zwiedzaliśmy muzeum, a później zeszliśmy pod ziemie. Musieliśmy ubrać kaski. W niektórych miejscach musieliśmy się schylać inaczej uderzylibyśmy się w głowę-pani przewodnik opowiadała o tym, jak górnicy musieli ciężko pracować. To były wszystkie atrakcje tego dnia.

Następnego dnia o dziewiątej pojechaliśmy do Krasiejowa do Parku Nauki i Rozrywki. Zwiedzaliśmy tam muzeum opowiadając o powstaniu człowieka. Dużo się wtedy dowiedziałam. Następnie zwiedzaliśmy Jurapark, było tam dużo dinozaurów, o których pan przewodnik nam opowiadał. Po skończonej podróży w świecie prehistorii poszliśmy na karuzele, statek kolejkę i autka. Mnie najbardziej podobała się karuzela i statek. Po udanym dniu wszyscy poszli spać.

Ostatniego dnia naszej wycieczki zwiedziliśmy Planetarium w Chorzowie. Był tam seans na temat pór roku. Poszliśmy też zobaczyć wielki teleskop. Później przejechaliśmy się kolejką w Parku Chorzowskim. Po obiedzie ruszyliśmy w drogę do domu.

GALERIA ZDJĘĆ

Bardzo podobała mi się ta wycieczka, mam nadzieje, że w przyszłości będą one równie ciekawe.

Natasza Liszczyńska

redaktor: Naczelny

<- powrót
Komentarzy: 0Strona:    dodaj komentarz

liczba odwiedzin: 3003230      online: 2

Copyright © Zespół Szkół w Mochach. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia